lenteoplesbos.reismee.nl

Laatste dag...... Snik

Zo.....daar ben ik eindelijk weer eens.........ik heb nog nooit zo weinig verhalen geplaatst als deze keer....sorry!!! Maar dat is een combinatie van factoren die hiervoor hebben gezorgd.......ten eerste beroerd internet wat er steeds uitvliegt...geen internet op de kamer alleen bij het zwembad en in sommige restaurants......verder maken we dingen mee en zien we dingen die je eigenlijk niet kan vertellen maar die je zelf moet zien.......dus hup allemaal naar Lesbos! We hebben eindelijk na 4 jaar ook het kasteel in Mytilini bezocht.......jemig wat is dat groot.....en overal groeit gras en onkruid helaas slecht onderhoude ...en dan de looppaden...allemaal ongelijke ronde keien......loop heel lekker kan ik je uit eigen ervaring vertellen zeker als je nog niet zo lekker loopt na mijn enkel zwik ongeval haha.......Na dit bezoek het onderste rondje van het eiland gereden waar we nog nooit geweest waren, ook prachtige natuur hier met mooie uitkijkjes. Wat vogels betreft is het nog steeds rustig slechts enkele bijeneters gezien maar we hebben dit jaar ook soorten gezien die we nog nooit hadden gezien dus ja...het is elk jaar anders,hier.......divers dus net als de rest van het eiland.....de ene berghelling is beige en kaal de volgende staat vol met struiken of olijfbomen, alles mooi groen en vol met bloemen...al zal dat nu snel veranderen want de laatste dagen is het bloedheet pffff niet normaal dik boven de 30 graden niet gebruikelijk voor mei hier.... Eergisteren kwam er nog een klusje tussendoor want de dochter van Ruth ( waar we zitten ) wilde graag dat Willem foto's maakte van het zwembad en de gerenoveerde kamers voor op de website dus dat was een leuke bijkomstigheid. Gisterochtend hebben we een klein rondje hier in de buurt gemaakt want het was om 8 uur al loeiheet en we zijn op de macro tour gegaan en hebben eindelijk de sprinkhanen gevonden ( foto's van Willem volgen thuis ) s middags ff zitten zweten op t balkon en gisteravond voor de laatste x naar de zoutpannen. Op de terugweg staat er een paar km van waar wij zitten wat zwarts op de weg.....eerst dachten we een hond maar het was een lammetje......Willem toetert maar hij blijft staan....dus Willem zet ff verderop de auto aan de kant om ff rond te kijken waar zijn kudde is...komt dat lammetje er keihard aangerend...zo van HELP MIJ.....jemig hebben wij dat......vorig jaar een hond nu een lammetje......ik pak hem op en voel zijnhartje tekeer gaan en hij werd direct rustig...tja en nu......ikeen stukjelopenmet hem in de hoop dat ik schapen zag en dat hij om zijn moeder ging roepen...maarhij zei mooi niks ..En geenkudde schapen te vinden...verdraaid.....en nu....? Als we wegreden rent hij achter de auto aan...t is bijna donker en hij wordt gegarandeerd plat gereden natuurlijk.....oke we nemen hem mee naar huis naar Ruth....hup in de auto...en dat beest keek mij de hele weg aan zo van : jullie helpen mij wel he? thuis aan gekomen waren de opmerkingen niet van de lucht natuurlijk...Gordon kwam direct aan met : Petra je hoeft hier je eigen eten niet mee te nemen hoor...en dan de mensen die zeiden ah das lekker op je bord.....FUCK OFF.......Paula de dochter van Ruth heeft haar neef gebeld die is bij de brandweer en kent veel mensen en die had binnen no time de eigenaar getracee die hem een half uur later op kwam halen....bleek hij verstoten door zijn moeder en werd hij met de fles groot gebracht....vandaar dat hij ook zo kalm was omdat hij mensen was gewend......iig was het weer een hele belevenis......Vanmorgen nog een klein rondje gedaan en da gaan we toch echt beginnen met de koffers pakken....vreselijk...je zou denken blij te zijn na 4 weken naar huis te mogen maar niks is minder waar....behalve de beestenboel heb ik NIKS gemist....vreselijk idee om deze lieve mensen en dit mooie eiland zo lang te moeten missen......maar t is niet anders...we moeten er maar t beste van maken zolang we nog hebben.....dus vanaf het terras zwaai ik vast en ik beloof jullie thuis meer foto's want uploaden duurt hier zowat een halve dag

Rene

Jeetje 4 weken voorbij? Ik heb wel foto's van Wimpie gemist normaal plaatst hij er meer

De buuf

Niks gemist thuis???hallo.....wie staat er morgen op het station voor jullie???????

ria

Nu alweer om dat is super snel zeg ..maar zo gaat dat altijd waar het gezellig en leuk is..voor strakkies een prettige terug reis en alvast welkom thuis

renske

nou fijn om te weten dat we niet gemist zijn lol zonder gekheid ben blij dat jullie het zo lekker naar jullie zin hebben gehad. goede reis terug
xxx

saskia

Gaat snel hè? Ach... hondje zal ook wel weer blij zijn jullie te zien.