lenteoplesbos.reismee.nl

Ik denk dat ik een Griek ben

Zoals jullie inmiddels al wel weten was ik bijna neergestort als Willempie mij niet gegrepen had...sjonge jonge....mijn enkel klapte zo onder mij vandaan.....heel stoer doorlopen natuurlijk ...nou ja hinkelen....snel mijn poot in het zwembad.....maar ja na t eten kon ik niks meer natuurlijk.......zo stijf als wat......nog niet dik en blauw maar ow ow wat een pijn.......kon alleen op mijn hiel lopen maar goed toch in de auto gestrompeld en op naar de zoutpannen.......mooie dingen gezien op de terug weg ff naar de apotheek ff coolinggel gehaald en verband.......wat een aardige mensen hier....doen alle mogelijke moeite om je te helpen en Engels te praten en ik loop de apotheek uit met een tasje vol zooi voor 5 euro!!!! .....thuis maar verbonden en ff beneden wezen eten....Aangezien ik beneden alleen internet heb kreeg ik allemaal verontruste reacties van Carla en facebookloze Eef of het wel goed met me ging want ze hadden van s ochtends niks meer gehoord natuurlijk maar ja ik heb t s ochtends gemeld en pas s avonds zat ik weer online......heel lief hoor die interesse...ook van jullie lezers....waarvoor dank. We spraken af dat ze de volgende dag op ziekenbezoek zouden komen om 10.30 ....gezellie......Willem had voor mij een verhoging gemaakt voor mijn pootje maar ja geen oog dicht gedaan natuurlijk.......volgende ochtend heerlijk ff op balkon zitten zonnen tot Eef en Carla kwamen....we hebben heerlijk koffie gedronken op het terras bij het zwembad in de zon en weer vreselijk velachen.....wat is dat toch heerlijk.....ik hou zo van Lesbos en zijn mensen.........bij de benzinepomp blijf je zitten ze komen naar je auto toe.....vragen hoeveel je wilt Tanken...ondertussen maken ze je ramen schoon.....wensen ze je een fijne dag en gaan met die banaan....... Verder groet iedereen je terug en is vriendelijk ....wat een gewaarwording.........in Nl kijken ze je soms aan van : doe eens normaal joh ik ken je helemaal niet.........gisteravond kom ik Kalderimi binnen strompelen komt Krysa op ons af..... Vraagt direct hoe het gaat..of ik geopereerd moet worden etc.....hadden Carla en Eef natuurlijk weer veteld ....hahaha....inmiddels is onze grote vriend Gordon ook gearriveerd de Engelse kunstenaar die we vorig jaar hebben leren kennen dus daar zitten we nu mee aan de bar aan de ouzo....maar niet lang meer want we moeten echt naar bed morgen gaat de wekker om 05.30 want we gaan naar Faneromi op vogeljacht......en dan zijn we er met het mooiste licht.....dus vanaf hier weltrusten

Reacties

Reacties

ria

Doe jij wel rustig aan met je pootie straks nog met rolstoel van de berg af en je weet dat kan heul hard gaan.. Beterschap ermee gr aan die kant

de buuf

6 dagen tussen een verhaal is te lang hoor! Maakte me al zorgen:)
Succes met je pootje en rustig aan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!