lenteoplesbos.reismee.nl

1e week al voorbij snik

Zo lezertjes...daar zijn we dan weer met een update.....is ff graven in de herinnering maar ik doe mijn best.....Donderdag is Willem na de arbeid alleen op pad gegaan, ik heb ff een wasje gedaan ( ongelooflijk je hangt het zeiknat op en een uur later is het kurkdroog ) de afwas weggewerkt opgeruimd en toen heerlijk buiten gaan zitten vol in de zon EN in de wind dus giga verbrand natuurlijk.....toen de bus kwam met nieuwe Nederlanders snel ff naar beneden op het terras om de nieuwe aankomst te checken.....waren het oude bekenden die we kennen van 2012 van een ander appartement.......ik kreeg van Ruth bij mijn cappucino een stukje zelfgemaakte baklava......is mierzoet en ben er eigenlijk niet gek op maar ja....uit beleefdheid eet je het op omdat je het krijgt...godzijdank was het een klein stukkie hahaha......Toen Willem thuis kwam hebben we ff wat gegeten hier en ja hoor.......nu kregen we beiden een stukje baklava....OOH JEE....... Tot 19.00 in de zon gezeten op het balkon en rond 20.00 naar Kalderimi waar we uiteraard weer naast Eef en Carla zaten ( hoe kan het ook anders die zijn hier 5 weken en eten hier elke avond dus grote kans dat je ze ziet hahaha ) We moesten wel 13 euro afrekenen voorons avondeten incl consumptie.....blijft me verbazen hoor. Er zat een grote groep Duitsers bij Kalderimi en Eef wist ons te vertellen dat deze groep elk jaar komt in het zelfde hotel en een soort sekte is met een leider erbij.......deze groep kust en knuffelt elkaar de hele dag door........heel apart........ Terug op ons balkon zien we in de verte de OXY das een hele hippe tent die sinds vorig jaar open is.......en dan niet hip alleen voor Griekse begrippen maar zelfs nog hipperan de hipste tent in Amsterdam denk ik......de OXY is een club waar je overdag kan zwemmen en op luxe ligbedden kan liggen en luxe kan lunchen en s avonds veranderd het in een openlucht disco met danskooien en bekende DJ's ...wellicht dat deze oudjes er nog eens een blik gaan werpen. Nu snel naar bedje toe.......Vrijdag 1 mei....feestdag hier dus alles dicht.....vroeg opstaan niet echt gelukt we slapen hier als een os.....snel,ontbijt er in brood mee voor onderweg en op oad...rondje zoutpannen en east river ff bij de kijkhut heerlijk zitten lezen terwijl Willem aan het struinen was......heerlijk verbrand ook weer........daarna een prachtige route gereden door de Napi vallei en als bonus nog de oostblonde tapuit gezien. In de wind was het heerlijk maar levensgevaarlijk zodat ik er nu uitzie als een gefrituurde kreeft hahahaha Vanavond heerlijk stifado gegeten bij Ruth en na het eten aan de bar een koffie en een cappucino genomen....en VERDULD......daar kwam ze weer aan met die Baklava.....HELP ....wij hadden de hoop dat het zo langzamerhand op was maar helaas.....en een groot stuk!!! Pfffff....... Dat spul is zo mierzoet dat als je er naar kijkt dat het glazuur al van je tanden springt whahahahahaha......nou ja weet je wat we nemen 1 ouzootje omdat we de volgende dag vroeg weg wilden maar ik had de 1e ouzo nog niet half op of Ruth gaf een rondje weg jezus moet ik die ook nog naar binnen klokken maar ja....die verrekte beleefdheid he........pfffffff Al met al was het al snel 23.30 dus ik ben bang dat het op tijd opstaan weer niet gaat lukken.....byebye

Carolina

Maar meisje toch,...als je terugkomt zit je vol met afspraken met de tandarts...kan je Ruth niet zeggen dat jullie, in verband met jullie sporttraining, maar heel weinig suiker mogen hebben....ben je tenminste van die baklava af!!!!

Diana

Wat gaat zo`n week snel om hè. Voor je het weet.... nee hoor jullie hebben nog genoeg tijd om te genieten.
Nog veel plezier enne....dat van die baklava ken ik....maar dan met ouzo in Turkije (waar wij dan niet van houden).

ria

Pff alweer een week zo zie je maar waar gezelligheid is dan is de week zo om.. geniet nog maar van die andere weken en misschien alvast een afspraak bij tandarts plannen als je terug bent... Ps wel goed blijven smeren ????