lenteoplesbos.reismee.nl

Nachtelijke bezigheden

Zo lezers.......zoals ik gisteren al zei wilden we op tijd slapen.....maar belanden we na het eten aan de bar met Gordon ( hij is hier meteen vriendin maar die was na t eten naar bed gegaan ) Thankgod waren zijn woorden I am free...whahahahaha Gordon lult 5 kwartier in een uur dus uiteindelijk was het toch weer 22.30 Snel naar bes wekker om 05.30 ......TRINGGGG..... Nee joh het kan nu echt nog geen 05.30 zijn....WEL DUS .....Om 06.10 waren we onderweg en werd het steeds bewolkter......in Sigri ter plaatse was het dik bewolkt e stormde het onwijs....wijnwaren heel,stoer weg gegaan in een korte broek en een hemdje want bij ons was t niet koud en niet erg bewolkt.......geen jas mee natuurlijk.....ik ben toch ff uit de auto gegaan om foto's te maken van de woeste zee....bevroren weer terug..kachel aan in de auto....haha op Lesbos kachel aan in de auto og nooit mee gemaakt.....en niet alleen koud buiten je werd compleet gezandstraald!!! HALLO!!!! We komen niet midden in de nacht ons bed uit om met kippevel op t strand te staan...te worden gezandstraald en vogels te zien die zich uit alle macht vast proberen te houden aan een tak en van links naar rechts zwiepen...probeer daar maar eens een fatsoenlijke foto van te maken!!! Windkracht 4 ......MY ASS......9 komt eerder in de buurt. Al met al toch wat leuke dingen gezien waaronder een unieke paring strandlopers...sjees ik dacht dat konijnen snel waren.....hahaha Tegen 14 uur thuis...waren we al 8 uur op pad zeg....das t voordeel dan weer van vroeg opstaan..je hebt een lekkere lange dag :) Omeletje gegeten bij Ruth en vervolgens op balkonia......olie erop...pootje omhoog en bakken maar! Heerlijk geseten tot 18.00 . Heerlijke chicken salade gegeten bij Kalderimi en op de terugweg kwamen we Erwin en Wilma tegen..ook vaste Lesbos gangers die waren vandaag aangekomen. Na een praatje snel naar huis een borrel erin en lekker tukkie doen...morgen geen wekker.....dus waarschijnlijk in alle vroegte wakker...hahahah. Ik lig nog ff te lezen en zie wat bewegen.....he gadver....een spin....wat wandelt hier toch allemaal naar binnen.....ik eruit en met een boog om die spin heen om een schoen te pakken.....die spin denkt : DOEI en Et het op een draven.....ik er achter aan en een schoen er op...zo ik kan terug naar bed met een gerust hart. Nou t licht uit en slapen......begint er verderop een hond te blaffen en blijft blaffen....je zou denken zo'n beest wordt moe, schor en krijgt last van zijn stembanden....maar deze had de stembanden van Pavarotti denk ik...Eindelijk om 03.30 haalde iemand zijn batterijen er uit en kon ik eindelijk slapen. zoals ik al zei hadden we geen wekker dus heerlijk idee uitslapen........NIET DUS......om 07.00 wakker!!!! Zei ik het niet???? We gaan vandaag de kerk op de rots van Petra bekijken.....echt een uitdaging......ben benieuwd of ik boven kom.........vanavond de foto's!!!!

Reacties

Reacties

Rene

Lekker he zo vroeg in de veren, ben benieuwd naar de foto's. Hoest met je pootje?

Diana

Zo heb je wel wat aan je vakantie met die lange dagen????

Petra

Pootje gaat steeds beter......gelukkig wel anders was ik nooit die 114 treden op gekomen

Rene

Met fles 114, zonder 14 toch?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!