lenteoplesbos.reismee.nl

Eindelijk warmte

Zo lezers......het tij is gekeerd......het weekend is voorbij en nu we moeten werken is het warm..maarrrr ik klaag niet hoor.....de huizen waar we moesten fotograveren waren tenminste koel gelukkig en het was maar een halve dag.....maar eerst ff terug naar gisteravond......Willem was niet fit en had het koud dus na het eten ging Willem ff warm douchen en ik zou ff de electrische kachel aan zetten en thee maken....maar dat vonden de stopcontacten niet zo'n goed idee....ik zag een blauwe vonk en BAM alles uit.....geen probleem ik naar het kastje om de klepjes weer omhoog te doen lichtje aan....NIKS....OOH JEE......snel wat waxinelichtjes naar Willem gebracht.....aparte ervaring hoor douchen bij kaarslicht.....snel uit de raam gekeken of ik soms heel het dorp donker had gelegd maar dat viel mee er brande beneden nog licht...dus ik naar beneden naar Ruth en Paula wij samen kijken naar de grote electra kast.......maar het bleef naar beneden gaan en licht ho maar...dus hebben we ober Anthony uit bed gebedl die officieel electricien is.......en binnen 2 seconden was het geregeld hoor....dus lagen we om 21.30 op bed...ja je gelooft het niet ....en vanmorgen om 08.00 konden we ons er uit wrikken.....en om 09 uur aan de arbeid......vanmiddag nog wat mooie vogels gezien nu ff aan de ouzo met Ruth en dan gaan we naar bed.....trusten

Reacties

Reacties

Diana

Wel romantisch: douchen bij kaarslicht. Weet je zeker dat je het niet per ongeluk expres had gedaan???

ria

Volgende reis check 5 zaklantaarns check kruik maar trusten

Carolina

Wat een service daar, een doka in de tent. !!!

de buuf

Voortaan niet douchen maar gewoon de zee in om de boel schoon te schrobben! Have fun!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!