lenteoplesbos.reismee.nl

Nog groener dan Kermit

Hallo lezers, daar zijn we dan weer na een enerverende dag...Het is hier nu bijna 20.00 en we zitten aan tafel in afwachting van onze souvlaki. Vanmorgen ontdekt dat er hier zelfs miljoenenvilla's zijn ...wow......maar genoeg over het werk. Rond de middag zouden we een klein rondje doen met de auto en de 1e stop was het Perasma reservoir waar ook weer veel bloemen te zien waren dus ff wat fotootjes gemaakt en toen we de auto weer in wilden stappen zag ik vanuit mijn ooghoek wat groens......het gaf zowat licht......en wat denk je......een smaragdhagedis.....wat een PRACHTIG beest......al 4 jaren zoeken we hem en hopen we hem te zien en nu zat hij heerlijk op te warmen zo vlakbij huis.......Willem heeft hem SUPER op de foto de foto van mij is wat minder maar geeft wel een beeld hoe groen en hoe mooi hij is!!! Mijn dag kon al niet meer stuk.....toen op weg richting Sykaminea om te zien of de brem al in de bloei stond, dat was niet het geval , door de koude winter en nat voorjaar is alles veel later dan vorig jaar...wat vorig jaar zowat uitgebloeid was moet nu nog komen...maar gelukkig hebben we nog even haha. Onderweg nog wat mooie uitzichten gefotograveerd en bij ons vaste stop plekje heerlijk gepauzeerd. Willem gewapend met zijn camera achter de bloemen en de insecten aan en ik gewapend met mijn boek in de zon. Heerlijk.......via binnendoor weggetjes terug richting Petra en aangezien we nog niks gevaarlijks hadden gedaan deze reis had Willem ineens een plan......in een dorpje Skoutaros heb je eenHallo lezers, daar zijn we dan weer na een enerverende dag...Het is hier nu bijna 20.00 en we zitten aan tafel in afwachting van onze souvlaki. Vanmorgen ontdekt dat er hier zelfs miljoenenvilla's zijn ...wow......maar genoeg over het werk. Rond de middag zouden we een klein rondje doen met de auto en de 1e stop was het Perasma reservoir waar ook weer veel bloemen te zien waren dus ff wat fotootjes gemaakt en toen we de auto weer in wilden stappen zag ik vanuit mijn ooghoek wat groens......het gaf zowat licht......en wat denk je......een smaragdhagedis.....wat een PRACHTIG beest......al 4 jaren zoeken we hem en hopen we hem te zien en nu zat hij heerlijk op te warmen zo vlakbij huis.......Willem heeft hem SUPER op de foto de foto van mij is wat minder maar geeft wel een beeld hoe groen en hoe mooi hij is!!! Mijn dag kon al niet meer stuk.....toen op weg richting Sykaminea om te zien of de brem al in de bloei stond, dat was niet het geval , door de koude winter en nat voorjaar is alles veel later dan vorig jaar...wat vorig jaar zowat uitgebloeid was moet nu nog komen...maar gelukkig hebben we nog even haha. Onderweg nog wat mooie uitzichten gefotograveerd en bij ons vaste stop plekje heerlijk gepauzeerd. Willem gewapend met zijn camera achter de bloemen en de insecten aan en ik gewapend met mijn boek in de zon. Heerlijk.......via binnendoor weggetjes terug richting Petra en aangezien we nog niks gevaarlijks hadden gedaan deze reis had Willem ineens een plan......in een dorpje Skoutaros heb je een steile helling naar beneden naar een strand...een weggetje die Willem godzijdank steeds voorbij gereden is al die jaren........maar hij had een dolle bui en is dol op gekleurd ondergoed hahahahahaahahahahah dus hij wilde er nu eindelijk wel eens kijken......ik had het zelf nooit gedurfd.....veel te steil.....veel te slechte weg.....grote gaten er in van de vele regen en wat denk je als er een tegenligger komt?????? Achteruit omhoog ????? NO WAY.....maar ja hoor...stuur om en daar gingen we......OMG...denk dat mijn handafdruk in het dashboard gegraveerd staat.........maar goed nadat mijn nieren een paar meter opgeschoven waren hebben we het gered zonder kleerscheuren en het strand bereikt......en wat voor strand.....we hoopten op een idylisch baaitje maar dit was een strand vol rommel en stenen......waarschijnlijk zijn wij de 1e mens die daar geweest is....want de plaatselijke bevolking waagt zich hier niet aan...whahahahahahahahahahaha.........OP weg terug naar boven heeft Willem onderweg wel een mooie panorama foto kunnen maken dus was het niet vor niks geweest allemaal. Inmiddels zit ons avondeten er in....heerlijk was het weer......nu nog een koffie aan de bar...want gisteravond hebben we al zitten borrelen aan het strand met Eef en Carla...die kennen. We van hier en zijn de ouders van een vriendin op FB dus vanavond maar ff rustig aan!!helling naar beneden naar een strand...een weggetje die Willem godzijdank steeds voorbij gereden is al die jaren........maar hij had een dolle bui en is dol op gekleurd ondergoed hahahahahaahahahahah dus hij wilde er nu eindelijk wel eens kijken......ik had het zelf nooit gedurfd.....veel te steil.....veel te slechte weg.....grote gaten er in van de vele regen en wat denk je als er een tegenligger komt?????? Achteruit omhoog ????? NO WAY.....maar ja hoor...stuur om en daar gingen we......OMG...denk dat mijn handafdruk in het dashboard gegraveerd staat.........maar goed nadat mijn nieren een paar meter opgeschoven waren hebben we het gered zonder kleerscheuren en het strand bereikt......en wat voor strand.....we hoopten op een idylisch baaitje maar dit was een strand vol rommel en stenen......waarschijnlijk zijn wij de 1e mens die daar geweest is....want de plaatselijke bevolking waagt zich hier niet aan...whahahahahahahahahahaha.........OP weg terug naar boven heeft Willem onderweg wel een mooie panorama foto kunnen maken dus was het niet vor niks geweest allemaal. Inmiddels zit ons avondeten er in....heerlijk was het weer......nu nog een koffie aan de bar...want gisteravond hebben we al zitten borrelen aan het strand met Eef en Carla...die kennen. We van hier en zijn de ouders van een vriendin op FB dus vanavond maar ff rustig aan!!

Reacties

Reacties

Rene

Volgens mij heb je al wat flessen naar binnen geschoven

renske

volgens mij is de ouzo lekker zus alles staat er dubbel in xxx

Diana

Haha.....ouzootje teveel? Ach beter twee keer dan helemaal niet....

saskia

Kan niet wachten de foto's van de smaragdhagedis te zien????

Petra

Huh??? Nee hoor geen ouzo in het spel maar wel slecht en traag internet dat er steeds uit klapte...dus dat is de verklaring mensen...whahahahahha

Rene

Natuurlijk

ria

Als wij het nu niet meer snappen wel een heul lang verhaal

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!